Nem teljesen úgy sikerült a Prince of Persia franchise visszatérése a köztudatba, ahogy azt a Ubisoft eltervezte. Hiába kapott ugyanis jó kritikákat a januárban megjelent Prince of Persia: The Lost Crown, az eladások gyengébben alakultak a kiadó által elvártnál, a napokban elrajtolt The Rogue Prince of Persia dolgát pedig a szerencsétlen időzítés nehezíti meg.
Ennél is kellemetlenebb viszont a Prince of Persia: The Sands of Time remake fiaskója, a projektet ugyanis gyakorlatilag nulláról kellett újrakezdeni, miután a feladattal eredetileg megbízott Ubisoft Pune és Ubisoft Mumbai páros nem boldogult vele. Az időmanipulációs kaland 2022-ben átkerült a sokkal nagyobb és rutinosabb Ubisoft Montrealhoz, ám a jelek szerint még ez sem elég, hogy elkészüljön a játék.
Egy a minap az X-en közzétett bejegyzés alapján Ubisoft Toronto is beszáll a buliba, a fejlesztéshez segítséget nyújtva, ami a stúdió kreativitása, tapasztalata és naprakész technológiája formájában ölt testet, bármit is jelentsen mindez a gyakorlatban.
Ubisoft Toronto is joining the development of the remake of Prince of Persia: The Sands of Time!
— Ubisoft Toronto (@UbisoftToronto) June 3, 2024
We’re excited to rewind time and bring our studio’s creativity, expertise and updated tech to refresh this beloved classic with our partners at @UbisoftMTL. pic.twitter.com/kksyihIjKG
A torontói csapat részvétele a munkálatokban kétélű fegyver lehet, mert egyfelől hozzájárulhat ahhoz, hogy a Prince of Persia: The Sands of Time remake belátható időn belül kiadható állapotba kerüljön, másfelől viszont ez a kis kitérő értékes időt és erőforrásokat von el a stúdió saját projektjétől, a Tom Clancy's Splinter Cell remake-jétől.