Amikor az Activision nyilvánosságra a hozta a teljes mértékben különálló játék, és semmilyen körülmények között sem DLC Modern Warfare 3 gépigényét, mi is beszámoltunk róla, hogy ha valaki a legmagasabb felbontáson szeretne játszani az összes játékmóddal, annak közel 240 GB-ot kell felszabadítani a gépén vagy konzolján. Amikor a egy PlayStation 5-ben csak 825 GB áll rendelkezésre, ez bizony komoly fejtörést okozhat a játékosoknak.
Ha valaki előrendelte a november 10-én megjelenő játékot, az korai hozzáférésben már rá is vethette magát a kampányra, vagy legalábbis elindíthatta a letöltést. Az Activision a közösségi felületeken próbálta nyugtatni a játékosokat, és magyarázatot adni a hatalmas méretre.
Szerint ez annak köszönhető, hogy már a megjelenés napján is a szokásosnál több a tartalom (többek közt az open world Zombies módnak köszönhetően), áthozhatjuk a cuccainkat az MW2-ből, és hát a Warzone pályák is hatalmasak.
#MW3 is almost here. In preparation, we would like to provide an update on file sizes which are larger than last year 👇
— Call of Duty (@CallofDuty) November 2, 2023
This is due to the increased amount of content available Day 1, including open world Zombies, support for item carry forward from #MW2, as well as map files…
Emellett elmondták, hogy a COD HQ-ban külön kezelhetjük a különböző játékmódokhoz tartozó fájlokat, így szabadon letörölhetünk mindent, amivel nem játszunk aktívan. Már ezzel is rengeteg értékes helyet szabadíthatunk fel, de a következő hetekben ők is aktívan dolgoznak majd azon, hogy tovább optimalizálják a fájlszerkezetet, és lehetőség szerint csökkentsék a játék lábnyomát.
Mit gondoltok, tényleg indokolt az ilyen méret?