A 2K Czech csapata ritkán tesz le valamit az asztalra, de az akkorát üt, hogy évek múltán is érezzük a nyomát. Cseh barátaink neve immáron menthetetlenül egybeforrt a Mafia szériával, és a hazai lelkes követők (az ütés hatására) minden követ megmozgatnak némi Mafia II információért. Így tettek most is, és időt nem sajnálva lefordították a Denby Grace-szel készült hosszú interjút, hogy nekünk csak olvasni kelljen. Íme egy rövidke részlet belőle, a többit pedig a link alatt találjátok. Nagyon ajánlott!
„Manapság elég sok játékot sorolnak, az úgynevezett, "nyílt világú" játékok közé. Mégis, miben különbözik a Mafia 2, mitől emelkedik ki a többi közül?
DG (Denby Grace) - A játékunk igazán egyszerű: van egy remek sztori, hihető szereplőkkel. A haverod Joe, olyan mintha, egész életedben ismerted volna; kötődsz ezekhez a karakterekhez és látni akarod a történetüket, egészen a játék végéig.
Csakúgy, mint a sztori, a világ is teljes részletességgel van megalkotva, ez lenyűgöző technikai eredmény a 2K Czech csapatától. Nincs még egy olyan "nyílt világú" város, amely ilyen magas részletességgel, ennyire közel kerülne hozzánk.
Játékmenet szinten a Mafia 2 hozza azt, amit kell. Sokat csiszoltuk a harcrendszert, hogy méltó ellenfele legyen a GOW2-nek vagy az Uncharted-nek és a tapasztalataink azt mutatják, hogy a Mafia 2 kiemelkedik ezen a területen. Általában, egy ilyen nyitott világú játékban, a figyelem sok mindenre irányul, hogy minél több cucc kerüljön a játékba, így alacsonyabb lehet a minősége, mint amit egy harmadik-személyű akciójátéktól elvárnál"