Hogyan lehetne sikertelen egy olyan játék, amiben egy lenge öltözetű pompomlány megállás nélkül lenget egy láncfűrészt és ritkítja zombik sorra özönlő hordáit?
Sokan biztosan azt gondoljátok, hogy egy olyan világban, amikor egyes játékokból hetek alatt fogy el többmillió, a Lollipop Chainsaw eladásai kiábrándítóak. Aki ismeri a Grasshopper Manufacture munkásságát, az tudja, hogy a cég játékai soha nem a nagyobb tömegeknek, hanem egy meglehetősen szűk rétegnek szólnak, így akármennyire is furcsa ezt hallani, a fejlesztő teljesen elégedett az elért eredményekkel. A játék 2012 júniusában jelent meg, augusztusig összesen 700 000 darabot szállítottak a boltokba, amivel a Grasshopper legkelendőbb címévé vált. Ezt a címet továbbra is tartja, kíváncsiak vagyunk, hogy a májusban PC-re is megjelenő Killer is Dead el tudja-e majd venni tőle.
Get your celebration gear on! Lollipop Chainsaw has sold more than a million copies!!! Woot Woot!!
— Grasshopper (@Grasshopper_EN) March 7, 2014
Lollipop Chainsaw GameStartunkat láttátok már? Ha nem, sürgősen pótoljátok.