Szerencsére mostanában kevés befuccsolt Kickstarter-projektről hallani, bár az is igaz, hogy inkább társasjátékokat lehet támogatni a platformon, videojátékokat már ritkábban.
A Limit Theory nevű űrszimulátor közösségi finanszírozási kampánya hat évvel ezelőtt futott le, és nem lett ugyan hatalmas siker, de sikerült átlépni a kitűzött célt. Josh Parnell egyszemélyes fejlesztőcsapatként szerette volna megvalósítani ötleteit, és ugyan láthatóan haladt is, amiről időről időre tájékoztatta a támogatókat, most úgy látta, nagyon messze lenne még a vége, a pénz elfogyott, már személyes tartalékait éli fel, és mentális, valamint testi egészsége megőrzése érdekében is abba kell hagynia a munkát. Egy hosszú posztban köszönte meg mindenkinek a támogatást, és hogy ezzel lehetőséget kapott arra, hogy kipróbáljon valami csodálatosat. Csak magát hibáztatja, rosszul mérte fel a képességeit és a szükséges munka mennyiségét.
Parnell terve most az, hogy kiadja a forráskódot és mindent, ami eddig elkészült, viszont ebből legfeljebb tanulni lehet, játszani vele nem. A támogatók annak ellenére is viszonylag pozitívan fogadták a hírt, hogy nem láthatják viszont a befektetett összeget. Fontos észben tartani, hogy a Kickstarteren nem vásárolni lehet, hanem befektetni, és ha egy projekt bebukik, csak annak kitalálóin múlik, hogy bárki lesz-e valahogyan kárpótolva.