Nem kis felzúdulást keltett a korábban kevés publicitást kapott, egész jó történettel, ám annál több "kölcsönzött" (elsősorban vizuális) elemmel bíró kalandjáték. A 3, azaz három főből álló Majestic játéka azután került a figyelem középpontjába, hogy egy újságíró az Elder Scrolls széria negyedik, Oblivion címen futó felvonsának egyes helyszíneihez kísértetiesen hasonló pályaelemeket vélt felfedezni a Limbo-ban. Alaposabb vizsgálat után kiderült, hogy a hasonlóság nem lehet véletlen, hiszen a legkisebb eltérést sem lehetett felfedezni a grafikus motorok közötti különbséget leszámítva. Ezt követően sorra érkeztek a jelentések, melyekből kiderült, hogy mintegy tucatnyi játék szolgált "ihletforrásként" a Limbo of the Lost születéséhez. Az észak-amerikai régióban történő terjesztésért felelős Tri Synergy ezen események után leállította a kiszállítást, és felfüggesztette az online forgalmazást, továbbá kiadott egy sajtóközleményt, miszerint semmit sem tudnak az ügyről és sikertelenül próbálták felvenni a kapcsolatot a játékot fejlesztő csapattal. Az európai kiadó (G2Games) is hasonló módon járt el. Azóta valamelyest csillapodtak a kedélyek, pedig (ha nem kellett volna jogi és anyagi következményektől tartania) a kiadó szép haszonra tehetett volna szert, mivel a katasztrófaturizmushoz hasonlóan Limbo-lázban égő játékosok ezrei lettek volna kíváncsiak a botrány tárgyára.
Most végre megszolaltak a fejlesztők is, akik (minő meglepő) mindent tagadnak, és fogalmuk sincs, hogyan kerülhetett szerzői jog által védett anyag (nem is kevés) játékukba. Ha tudtak volna erről, akkor még a kiadás előtt eltávolították volna a kifogásolt részeket. Meggyőződésük, hogy mindkét kiadó ártatlan az ügyben (szép is lenne, ha rájuk kennék), s készek bárkivel együttműködni annak érdekében, hogy mielőbb kiderüljön az igazság.
Khm... no comment!