A Life is Strange: Episode 1 a fejlesztők korábbi játékánál, a Remember Me-nél sokkal kiforrottabb és magával ragadóbb élményt kínál, de így sem volt hibátlan, köszönhetően többek között az elrontott ajakszinkronnak.
Michael Koch, a játék egyik rendezője az Eurogamernek adott interjúban elmondta, hogy tisztában vannak a problémával, de sajnos az első évad során nem tudnak semmit sem tenni ellene, de a következő szezonban igyekeznek orvosolni a dolgot. „Hogy őszinte legyek, az első évad során ezen már nem tudunk változtatni. Még a fejlesztés kezdetekor el kellett döntenünk, hogy a pénzt mire fordítjuk, így inkább a szinkronszínészekre és a forgatókönyvre költöttünk többet, a modellekre pedig kevesebb jutott. Tudjuk, hogy ez egy gyenge pont, de egyelőre nem tudunk változtatni rajta. Talán a második évadban.”
És hogy igazából zavaró-e a probléma? Igen, az elején mindenképpen az, de gyorsan túljuthatunk ezen az apró fennakadáson, amikor magába szippant a Life is Strange csodálatos atmoszférája és a magával ragadó története (pont mint annak idején a szinkronos Asterix és Kleopátra, ha még emlékszik valaki, ahol még egy külön bevezető is volt magyarázatként, hogy miért nem lesz tökéletes a szájmozgás, aztán meg kit érdekelt?).