A VR még gyerekcipőben jár, de már most furábbnál furább kiegészítők születnek meg (legalább ötlet szinten), hogy még valóságosabbá tegyék a VR-kijelzők által nyújtott élményt. Dolgoznak a játékbeli érintések és más környezeti hatások, mint például a szagok és a levegő hőmérsékletének szimulációján is. A legújabb eszköz viszont egy praktikus problémát old meg.
A Level-Ups lényege nem más, mint hogy a játékbeli szintkülönbségeket szimulálja, egy a cipőnkre erősített talp segítségével, ami egy motorizált szerkezetet használva követi, milyen magasan is áll a karakterünk. Ha az alaphelyzetnél magasabb területre lépünk, a talp maga is magasabb lesz, ezáltal a föld szintjénél magasabban állunk a valóságban is, ha pedig visszalépünk a kiinduló szintre, a Level-Ups is visszaáll az eredeti magasságára.
Ez egyébként nem is tűnik a valóságtól nagyon elrugaszkodott ötletnek, hiszen a Valve és a HTC eszköze, a Vive már a megjelenésekor támogatni fogja, hogy felálljunk és sétáljunk játék közben, illetve az Oculusnál tevékenykedő John Carmack szerint is a mobil VR-eszközöké a jövő. De azért így is annak a legnagyobb az esélye, hogy előbb-utóbb orra esünk.
Hogy tetszik a kütyü? Szerintetek egy kijelzőn kívül mire van szükség az igazi VR-élményhez?