Noha a Far From Home meglehetősen új formáció, a csapatot olyan fejlesztők alkotják, akik ezt megelőzően részt vettek a Dying Light, a Dying Light 2, a Dead Island, a The Medium, a Chernobylite és a Divinity: Original Sin munkálataiban. Első alkotásuk egy belsőnézetes sci-fi túlélőjáték, melynek helyszíne az ökológiai katasztrófa miatt lakhatatlanná vált Föld. Akinek nem sikerült elmenekülnie, a legmagasabb épületekben húzta meg magát és próbált életben maradni.
Mi egy magányos tudóst irányítunk, aki visszatér a bolygóra, amelynek felszínét sűrű és mérgező porfelhő fedi. Bázisunkat a emiatt a felhőréteg felett alakítjuk ki, ott keresünk menedéket, állítjuk fel műhelyünket és laboratóriumunkat, ahol kutatásainkat folytatjuk és legyártjuk a szükséges felterelést. Utazás céljából pedig egy csúcstechnológiás léghajó szolgálatait vesszük majd igénybe.
Cseppet sem meglepő módon a rejtelmekkel teli sztori során olyan kérdésekre keressük a választ, mint hogy mi célt szolgál a porfelhő, miből épül fel és legfőképp, mi rejtőzik alatta. Maga a játékmenet a felfedezés (gyalogszerrel és léghajóval), a bázisépítés, a virológiai kutatások, a crafting és az alkalmanként elengedhetetlen harc köré épül.
A Forever Skies még nem rendelkezik megjelenés dátummal, a fejlesztőcsapat szándéka szerint 2022 folyamán rajtol majd el PC-n és konzolokon, de egyelőre csak korai hozzáférésben, méghozzá kooperatív móddal felvértezve.
Lennél a GS közösség tagja? Gyere a GS Party/Chat Facebook csoportba, dobj fel témákat, dumálj régi és új GS írókkal, olvasókkal!