A francia Widescreen Games nem tartozik, pardon.... nem tartozott a legismertebb fejlesztőcsapatok közé. Esetleg a Wild Water Adrenaline vizes száguldozásai, vagy a Black Buccaneer Tomb Raider-szerű kalózos kalandozásai ugorhatnak be neve hallatán.
Igazán akkor figyeltünk fel a srácokra, amikor kiderült, hogy ők kalapálják a konzolokra szánt The Witcher: Rise of the White Wolf című szerepjátékot. Az egyébként reményteljes alkotás a áldozatul esett a gazdasági válság vérebeinek, a projekt törlése, és a vele együtt járó pénzek elvesztése pedig bizonytalan anyagi helyzetbe taszította a csapatot. Ellentmondásos kommentárok kísérték a játék felfüggesztését a jogtulajdonos, és a PC-s változatot készítő CD Projekt a minőséget kifogásolta, a Widescreen Games viszont elmaradt pénzekről beszélt.
Megpróbáltak ugyan tárgyalni az Atarival, majd az Atari forgalmazói tevékenységét részben átválalló Namco Bandai-jal, de a CD Projekt nélkül nehezen találtak volna megoldást, így nem is születhetett érdemi eredmény. Öröm az ürömben, hogy a becsődölt gárda munkatársainak többségét átvette a Ubisoft.