Tudom, tudom. Már megint hibáztam. Egyrészt nem a Játéközön.hu kínálatát gyarapítottam a most következő játékkal (Vakka később megszór benneteket a napi adaggal, addig egy karácsonyfa-díszítésben harci sebesüléseket szerzett ünnepi hangulatban leledző vállalkozó megoszthatja a többiekkel), másrészt meglehetősen szenzációhajhászra sikeredett a poszt becses elnevezése. Ha sikeresen túltettétek magatokat a megrázkódtatásokon lássuk, hogyan lehetséges belezsúfolni összesen négy kilóbájtba a Left 4 Dead rothadó populációját. A Java4K bajnokság keretében minden nevezett programozó versenyfeladata, hogy Java nyelven olyan játékokat hegesszen, melyek mérete nem haladja meg a már említett négy kilobájtos méretet. Az idei esztendőre időzített megmérettetés néhány hónappal ezelőtt vette kezdetét, szépen szállingóznak a versenyművek, azonban Markus Persson pályamunkája gyorsan mezőnytársai fölé emelkedett. Alkotását a Valve nemrégiben megjelent Left 4 Dead című játéka inspirálta, gyermekének a Left 4k Dead nevet adományozta. Ne számítsunk lélegzetelállító grafikára és hanghatásokra (oh igen, nincsen hangja) vagy szétszakadó testrészekre., ellenben a fényhatások komolyra sikeredtek. Feladatunk pofonegyszerű: találjuk meg a kivezető utat! Minden további információ a Left 4k Dead oldalán! A kommentekbe várjuk a megszerzett pontjaitokat! Hörr-hörr.