Még a legutóbbi generációváltás előtt álltunk, amikor a Ubisoft bejelentette, hogy jön a Prince of Persia: The Sands of Time Remake, méghozzá 2021. januári megjelenési dátummal. A játékosok egyöntetűen negatív reakciója azonban arra késztette a kiadót, hogy miután hiábavalón próbálta szépnek beállítani azt, ami ronda, újragondolja a terveket, és még egy kicsit dolgoztassa a projektre állított indiai stúdiókat (Ubisoft Pune és Ubisoft Mumbai).
Azóta is folyamatosan görgeti maga előtt a Ubisoft a remake-et, körülbelül úgy, ahogy mi szoktuk azokat a feladatokat, amelyekhez nem fűlik a fogunk, ugyanakkor a jelek szerint nem veszi félvállról korábbi ígéretét, amely szabad szemmel is jól látható minőségbeli javulásról szól. Alighanem ezzel függhet össze, hogy a fejlesztést átveszi az a stúdió, amelyik annak idején az eredeti Prince of Persia: The Sands of Time-mal rengeteg játékosnak szerzett feledhetetlen élményeket.
A hivatalos Prince of Persia Twitter-fiókon megjelent bejegyzés szerint a játékért mostantól a Ubisoft Montreal felel. A kanadai gigastúdió a Ubisoft Pune és a Ubisoft Mumbai által eddig végzett munkára támaszkodva azon fog fáradozni, hogy ennek az időtlen klasszikusnak a remake-je a lehető legnagyszerűbb élményt nyújtsa, amikor elkészül.
An update on the development of Prince of Persia: The Sands of Time Remake pic.twitter.com/8xQpqyPSwQ
— Prince of Persia (@princeofpersia) May 3, 2022
Megjelenési dátumot nem említ a poszt, a megfogalmazás pedig nem hagy kétséget afelől, hogy még odébb van a premier. Ti mit gondoltok amúgy a Ubisoft döntéséről? A stúdióváltásban garanciát láttok arra, hogy a Prince of Persia: The Sands of Time Remake minősége felérjen az elvárásokhoz?