A League of Legends megjelenése óta már számos olyan alkotás jelent meg a piacon, ami rövid időn belül elképesztően népszerű lett, hiszen elég csak az Overwatch-ra vagy épp a Fortnite-ra gondolni. Ám ennek ellenére a MOBA még mindig stabilan tartja magát, és hatalmas a rajongótábora.
A statisztikákkal foglalkozó Sandvine nemrég közzétett egy jelentést, amiből az derült ki, hogy a League of Legends az online játékos forgalom 26.42%-át teszi ki világszerte, ezzel pedig eléggé elhúzott vetélytársaitól. A második helyen a Fortnite áll 14.89%-kal, a harmadik helyezett pedig a 12.05%-on álló Overwatch.
Régiókra lebontott adatokat is kaptunk, így kiderült, hogy amíg Európában, a Közel-Keleten, illetve Afrikában a League of Legends a csúcs, addig például Amerikában a Fortnite van az első helyen, az ázsiai és csendes-óceáni térségben pedig a PlayerUnknown's Battlegrounds.
Ha kíváncsiak vagytok még több érdekességre, akkor mindenképp csekkoljátok a Sandvine felmérését.
Ti játszotok valamelyik alkotással? Akármelyiket is toljátok, nevezzetek az MNEB-re!