Története szerint 2350-re az értelmesnek tartott emberi faj atombombákkal szétgyalázta élÅ‘helyét, ennek következményeként 200 évre beköszöntött a jégkorszak és deformálódott a Föld felszÃni kérge. A menekültek elhagyták szülÅ‘bolygójukat, majd késÅ‘bb visszatértek és Delka néven megalapÃtották új államukat. Hatalmas metropoliszokat emeletek, hozzáláttak civilizációjuk felvirágoztatásához, azonban számÃtásaikat keresztülhúzzák a radioaktÃv sugárzás mellékhatásaként megszületett mutánsok, a Niks-ek. Természetesen háborúba keveredtek egymással az ellenérdekelt felek, mindkét oldal elsÅ‘dleges célja az életben maradás, melyhez elengedhetetlen a Power Stone megkaparintása.
A koreai NitroZen fejlesztésében készülÅ‘ Living After War sajtóközleményében szinten minden Jang Wook Lee vezérigazgató körül forog. Nevezett úriember korábban a Diablo 2 művészeti vezetÅ‘jeként tevékenykedett, most pedig a Living After War koncepciórajzaiért felelÅ‘s. A játékot néhány nappal korábban alfatesztre bocsájtották, fejlesztése jelenleg is zajlik, megjelenésérÅ‘l nincsenek információink, valamint azt is homály fedi, hogy fejlesztÅ‘i miért csak a felnÅ‘ttek számára tartják ideális választásnak. Mindkét faj (Emberek és Niks) tagjai három foglalkozás közül választhatnak: harcos, orgyilkos és elementalista. LevegÅ‘be emelkedhetünk „repülÅ‘ tárgyakkal", irányÃthatunk járműveket, felhúzhatunk Å‘rtornyokat, valamint hasznosÃthatjuk a játék komplex tÅ‘zsderendszerét és harcolhatunk PVP arénákban.