Története szerint 2350-re az értelmesnek tartott emberi faj atombombákkal szétgyalázta élőhelyét, ennek következményeként 200 évre beköszöntött a jégkorszak és deformálódott a Föld felszíni kérge. A menekültek elhagyták szülőbolygójukat, majd később visszatértek és Delka néven megalapították új államukat. Hatalmas metropoliszokat emeletek, hozzáláttak civilizációjuk felvirágoztatásához, azonban számításaikat keresztülhúzzák a radioaktív sugárzás mellékhatásaként megszületett mutánsok, a Niks-ek. Természetesen háborúba keveredtek egymással az ellenérdekelt felek, mindkét oldal elsődleges célja az életben maradás, melyhez elengedhetetlen a Power Stone megkaparintása.
A koreai NitroZen fejlesztésében készülő Living After War sajtóközleményében szinten minden Jang Wook Lee vezérigazgató körül forog. Nevezett úriember korábban a Diablo 2 művészeti vezetőjeként tevékenykedett, most pedig a Living After War koncepciórajzaiért felelős. A játékot néhány nappal korábban alfatesztre bocsájtották, fejlesztése jelenleg is zajlik, megjelenéséről nincsenek információink, valamint azt is homály fedi, hogy fejlesztői miért csak a felnőttek számára tartják ideális választásnak. Mindkét faj (Emberek és Niks) tagjai három foglalkozás közül választhatnak: harcos, orgyilkos és elementalista. Levegőbe emelkedhetünk „repülő tárgyakkal", irányíthatunk járműveket, felhúzhatunk őrtornyokat, valamint hasznosíthatjuk a játék komplex tőzsderendszerét és harcolhatunk PVP arénákban.