Anno hatalmasat szólt a Divinity: Original Sin első része, hiszen hihetetlenül mély játékmenete és a klasszikusokat idéző stílusa nagyon frissen hatott. Természetesen érkezik a folytatás, a játék finanszírozása pedig nem is mehetne jobban: a kitűzött cél fél nap alatt összejött, most pedig egy újabb mérföldkőhöz érkezett a gyűjtés.
Ugye arról volt szó, hogy ha sikerül elérni az 1.200.000 dollárt, akkor az élőholtak is bekerülnek játszható fajként a játékba, ezt pedig várható módon sikerült is elérni. Az élőhalottaknak három variációja lesz majd választható: Raised Ones, Faint Ones és Chosen ones.
Az új fajnak persze sajátos adottságai leszek majd, például regenerálódhatnak miközben be vannak fagyva, irányíthatnak szintén élőhalott szolgákat vagy pedig kiszívhatják az élők lelkét. Ezen felül még két további stretch goal van, az egyik 1.35 milliónál (Pick a Skill Tree II) az utolsó pedig másfél millió dollárnál (ezzel egy új helyszín kerül a játékba).
A cikk írásakor a kampány kicsivel az 1.2 milió dollár fölött van és még több, mint három hét van hátra, szóval még könnyen összejöhetnek a további célok, sőt, talán még újakkal is bővülhet a lista. Szerintetek lesz olyan jó a játék, mint az első rész volt?