Lara Croft, a formás és igen sportos régésznő a hónap elején nem kis riadalmat keltett a Tomb Raider sorozat rajongói között, amikor kiderült, hogy legújabb kalandjaival inkább a casual rétegnek szeretne kedvezni, cserben hagyva ezzel hűséges hódolóit. Az új játék a Lara Croft and the Guardian of Light címet kapta, vagyis hiányzik belőle a Tomb Raider, ami így elsőre rettenetesnek tűnik, de Darrell Gallagher, a Crystal Dynamics fejese szerencsére mindenkit megnyugtatott: nem ért véget a Tomb Raider sorozat, csupán kettéválasztották, és egy új sorozatot is útnak indítottak.
Lara Croft felülnézetes, kooperatív módos casual kalandja mindössze hatórányi játékidőt kínál, és kizárólag letölthető formában lesz elérhető, tizenöt dollárért - ez is jelzi, hogy nem egy „nagy játékról" van szó, inkább amolyan mellékszálról. Pontosan ez a lényege a Crystal Dynamics új stratégiájának: a kb. háromévente megjelenő Tomb Raider epizódok között a „kis játékokkal" csillapíthatjuk Lara utáni vágyunkat. Gallagher szerint a franchise iránti érdeklődés fenntartásának, és az új rétegek meghódításának e módszerét más kiadók is alkalmazni fognak a jövőben.
Szerintetek mindez csak üzleti szempontból jó ötlet, vagy a játékosoknak is kedvez? A franchise iránti lelkesedés fenntartásáról valami miatt a DLC-k jutottak eszembe... Mi éri meg jobban: félévente egy DLC kb. tíz dollárért, és háromévente új epizód; vagy évente egy „kis játék" tizenöt dollárért, és háromévente új epizód? Értelmetlen a kérdés?