A Rockstar nem aprózza el a dolgot, ha az L.A. Noire-ról van szó: izgalmasnak ígérkező játékmenet, csutkáig rágott jegyzetelős ceruza, csavaros történetszál, gengszterkalap és hihetetlenül életszerű arcjáték. Egy nyomozós kaland elengedhetetlen tartozékai...
A jó öreg Colombo lazán szögre akasztotta volna kopottas ballonkabátját, ha az általa folyamatosan kihallgatott gyanúsítottak arcáról nem fürkészi le, amit ilyenkor le kell. Elég volt egy aprócska nyelés, egy fintor, egy egyszerű homlokráncolás és – a kinézetével homleseket is megszégyenítő – közkedvelt hadnagyunk máris tudta, hogy itten bizony vaj van a fül mögött.
Szerencsére az L.A. Noire fejlesztője - a Team Bondi munkásbrigádja - nagyon fontosnak tartja, hogy a virtuális munkánk során szinte nyitott könyvként funkcionáljon egy-egy delikvens arcszerkezete. Egy úgynevezett MotionScan technológiát alkalmaztak, amivel eszméletlen módon tudták felvenni a különböző színészek mimikáját. A kapott eredményt ezután minden csiszolgatás nélkül már belehegeszthették a játékban. Olyan érzelmi megnyilvánulások és természetes reakciók kerültek ezáltal a pixelvilág eme szegmensébe, amit eddig nem nagyon láttunk más alkotásoknál. Szeretjük nagyon az ilyen újdonságokat. Már csak reménykedni kell, hogy a többi fejlesztő is majd felfigyel erre a forradalmian új lehetőségre.Csak egy nagy világos stúdió, 32 darab HD kamera és persze a megfelelő szaktudás kell...
És ha már Colombo, akkor: „Jaj, van még egy kérdésem, amit elfelejtettem feltenni…”