Vegyes képet fest pillanatnyilag az Electronic Arts sikerrátája, mert miközben a megújult Dead Space kedvező kritikai fogadtatásának örvendhet (remélhetőleg a remake eladásai is felpörögnek), és a nemrég elhalasztott Star Wars Jedi: Survivor, valamint a Koei Tecmóval közösen tető alá hozott Wild Hearts premierjére készül a kiadó, a mérleg másik serpenyőjében ott hever a mobilos Apex Legends még meleg teteme a meg sem született Battlefield mobiljáték társaságában.
Sőt, a Bloomberg friss riportja szerint egy harmadik alkotást is felírhatunk a veszteséglistára, amelynek a Titanfall és az Apex Legends univerzuma adott volna otthont, és a single-player játékok kedvelőit vette volna célba.
Az ex-kotakus Jason Schreier által jegyzett cikk alapját három különböző, a fejlesztésre rálátó forrás értesülései képezik. Ezek szerint a nyilvánosan soha be nem jelentett játékon a Respawn Entertainment dolgozott, a stúdió egyik rutinos dizájnere, Mohammad Alavi irányítása alatt, aki viszont már 2022 elején a távozás mezejére lépett. Hátrahagyott projektje alig egy évvel élte túl, az EA úgy döntött, nem finanszírozza tovább, és megpróbál a cégen belül más pozíciót találni a hirtelen munka nélkül maradt 50 fejlesztőnek, ám akit nem sikerül így elhelyezni, attól meg fog válni a kiadó. A részletekről az érintettek a Bloomberg tudomása szerint nem nyilatkozhatnak a sajtónak, az Electronic Arts szóvivője pedig nem kívánt reagálni a történtekre.
Nagyon úgy fest tehát, hogy még jó darabig a 2016-os Titanfall 2 marad a franchise egyetlen olyan tagja, amely tradicionális single-player kampánnyal rendelkezik, tehát nem csak a többjátékos örömöknek hódoló közönséget akarja megszólítani.
Hírek, érdekességek, tippek, ajánlók, unboxing, hardveres videók, minden, ami 1-2 percbe belefér. Kövess minket TikTokon is!