A terveknek megfelelően holnap rajtol el korai hozzáférésben az inZOI Studio és a Krafton ambiciózus életszimulátora, a The Sims koronájára áhítozó inZOI. Közvetlenül a premier előtt azonban a fejlesztők váratlan bejelentést tettek a Steamen, olyat, aminek a legtöbben valószínűleg örülni fognak. A csapat ugyanis arra jutott egy közelmúltban lezajlott, modokkal kapcsolatos vita után, hogy az szolgálja a játékosok érdekeit, ha eltávolítják a Denuvót a játékból.
Az egyik vezető fejlesztő, Hyungjun "Kjun" Kim szerint olyan közösségi élményt kívánnak megteremteni, ami valóban az alkotók és a játékosok közötti szoros kapcsolatot helyezi előtérbe. A hírhedt piszkálás elleni megoldástól azt várták, hogy megakadályozza a játék illegális terjesztését, azonban hamarosan rájöttek, hogy ez nem szolgálja a közösséget, mi több a játékosok kreativitását is korlátok közé szoríthatja, értsd nehezebbé válik a modok készítése.
Kim a bejegyzésében arról is beszélt, hogy a döntés lehetőséget ad arra, hogy az InZoi jobban testre szabható legyen, lehetővé téve a játékosok számára, hogy új módokon formálják a játékélményt, és így valóban hosszú távú élvezetet nyújtson a közösség számára.
A fejlesztő ezzel együtt elnézést kért a közösségtől a korábbi zűrzavart okozó döntés miatt, és hangsúlyozta, hogy céljuk egy olyan játék kiadása, amely magas szintű moddolhatóságot kínál. Ez komoly szemléletváltás ahhoz képest, hogy az inZOI eredeti feltételei csak kozmetikai módosításokat engedélyeztek, a szorosabb szabályozás pedig kizárta a játék bizonyos tartalmainak módosítását. A fejlesztők most arra helyezik a hangsúlyt, hogy biztosítsák a maximális szabadságot a közösség számára.