Aki a Steam rendszeres felhasználója, biztosan nem ismeretlen számára, hogy a digitális áruház felületén megjelenő játékoknál szinte minden esetben feltütetésre kerülnek kritikusok pontszámai vagy szakmai díjra való jelölések illetve győzelmek. Esetenként ez nemcsak zavaró hanem megtévesztő is lehet, így a Valve úgy döntött, hogy szeptembertől letisztultabb felületeket láthatnak majd a potenciális vásárlók.
A vállalat régen eszközölt ilyen drasztikus módosítást a Steam Store működését illetően, viszont a képviselők szerint ez fontos lépés annak szempontjából, hogy a felhasználók számára világosan és érthetően jelenjenek meg az egyes játékok adatai.
A gyakorlatban ez azt jelenti, hogy a frissítés élesedését követően nem fogunk több olyan promóciós fotót látni az üzletházban, ami például az alábbi képen látható.
El fognak tűnni a díjakra vonatkozó logók, bannerek, értékelési pontokat bemutató grafikák és szövegek, illetve a leárazást népszerűsítő feliratok sem jelenhetnek majd meg. A Valve részletesen leírta az új szabályokat és módosításokat a kapcsolódó blogbejegyzésben.
Ti mit gondoltok, jó döntést hozott a Valve a Steam Store újítását illetően?
Semmi spam, csak napi 2-3 értesítés Viberen, hogy képben maradj a játék- és filmvilág, a geek kultúra legérdekesebb híreivel.