Feltűntek az interneten az első vélemények és kritikák a Star Wars Jedi: Survivorrel kapcsolatban, és ugyan általánosságban kijelenthető, hogy a tartalom miatt nem kell aggódnunk, a technikai oldala igen döcögősnek tűnik. Számos játékos számolt be nehézségekről PlayStation 5-ön és Xbox Series X|S gépeken, de nem túl meglepő módon ismét a PC-s változat, ami miatt igazán főhet a feje a fejlesztőknek.
Egyes beszámolók szerinte a Star Wars Jedi: Survivor PC-s átirata teljesen alkalmatlan arra, hogy rendesen kihasználja a rendelkezésére álló hardvert, arról nem is beszélve, hogy szörnyen sok vramot fogyaszt, ami egyre nagyobb probléma a modern játékok esetében. 1440p-s felbontáson akár 18 GB videómemóriát is elfogyaszthat, pedig az még ramból is sok.
A német GameStar tesztje során a Star Wars Jedi: Survivor egy AMD Ryzen 9 5900X-szel, 32 GB memóriával és egy RTX 4090-nel sem tudta tartani az 50 fps-t 1440p-ben, a 4K-s felbontásról (amit a specifikáció indokolna) nem is beszélve. A legfurcsább azonban nem ez, hanem a tény, hogy mindeközben a videokártya 35-60% között volt mindössze kihasználva, szóval durva CPU bottleneckről beszélhetünk.
Miközben a játék pontszámai egyébként remekül alakulnak, az EA nem mehetett el a sok kritika mellett szó nélkül, és már most leszögezték, hogy készül egy megjelenéskor rögtön elérhető patch, a következő hetekben pedig számos további frissítés érkezik, ami nem csak a teljesítményt javítja, hanem kisegítő lehetőségeket is beépít majd, továbbá a grafikai hibákat is kiküszöbölik. Egy hangyányit elsietetnek tűnik ez a megjelenés is.