Nemrég jelent meg az NBA 2K22, ami tulajdonképpen kihívó nélkül uralhatja a kosaras játékok piacát.
A 2K Games sorozata mindig vegyes megítélésű volt, ezen pedig úgy tűnik, hogy a legújabb epizód sem változtat, hiszen megint sikerült egy, a játékba mélyen integrált reklámmal felbosszantani a pattogtatni vágyó közösséget.
Vannak a kiadónak rendkívül szimpatikus megmozdulásai is, hiszen nemrég például egy 24 karátos arannyal bevont PS5-öt sorsoltak ki a közösség tagjai között, azonban minden évben akad valami, amitől kifeszülnek a játékosok és ez általában az egész játék megítélést beárnyékolja.
Így történt ez a 2K22-vel is, amiben a State Farm nevezetű biztosító vásárolt magának megkerülhetetlen reklámot. A játékban található, The Cityként ismert közösségi térben ugyanis a cégnek saját üzlethelyisége van, ahol a biztosító reklámjaiból jól ismert fazonnal, Jake-kel lehet interakcióba lépni, amiért az ő ikonikus piros felsőjét és khaki színű nadrágját kapjuk jutalmul, hogy később is felvehessük azokat.
Titeket zavarnak az ilyen jellegű reklámok a játékokban, vagy ettől csak élethűbbnek hatnak a virtuális világok? Annak idején az eredeti Alan Wake kalandban is voltak elég komoly reklámok, ezek azonban a hamarosan megjelenő, felújítot kiadásban már nem lesznek benne.