Hirdetés

Ezúttal a széria múltjáról mesélnek a King's Bounty 2 fejlesztői

|

A második fejlesztői napló azzal foglalkozik, hogy az 1990 óta futó sorozat mely részeiből milyen ötleteket merítettek a következőhöz.

Hirdetés

Nem sok olyan játéksorozat van, ami 30 év után kapja meg második számozott epizódját, a King's Bounty 2-t fejlesztő 1C Entertainment azonban pontosan erre vállalkozott. Az idők során persze jelentek meg remake-ek, rebootok és egyéb címek a széria égisze alatt, a frissen kiadott második fejlesztői naplóban pedig ezeken keresztül mutatják be az alkotók, hogy mennyi mindenben fejlődött a készülő játék.

Hirdetés

A legnagyobb változás az lesz, hogy a stratégiai részek mellett hatalmas hangsúly kerül a szerepjátékos elemekre is. Az 1990-es játékkal ellentétben itt a főhős jellegzetes személyiséget kap, és a története jól körülhatárolható mederben hömpölyög majd előre. Emellett azt is fontosnak tartották kiemelni a srácok, hogy a King's Bounty 2 motorja ezúttal lehetővé teszi, hogy a körökre osztott stratégiai harcok ténylegesen a pályán történjenek; tehát ha belefutunk egy összetűzésbe, akkor nem kerülünk egy másik játéktérre, ahogy azt a műfaj egyéb képviselőinél megszoktuk. Mindenképp érdemes végignézni ezt a pár perces videót, mert rengeteg érdekesség elhangzik benne:

Egyébként kiderült, hogy PC mellett PS4-en, Xbox One-on és Switchen is játszhatunk majd vele. Nektek hogy tetszenek a King's Bounty 2 újításai?

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)