A Kingdom Come: Deliverance készítői az első pillanattól kezdve a valószerűségre helyezték a hangsúlyt, ami nem csak egy autentikus középkori világ megteremtésére, hanem a harcrendszerre is kiterjed. A játék új trailerében erről magyaráz nekünk a Warhorse Studios.
Amint a készítők az alábbi videóban alaposan kifejtik, a karakterek sérüléseinek minél realisztikusabb szimulációja érdekében akár négy különböző réteg páncélt és harminc különböző találati zónát is kezelni tud a játék. Viszont mivel a legtöbb középkori fegyver nem volt képes egykönnyen átütni egy vastag fémpáncélt, a Kingdom Come: Deliverance-ben is a több ütést kell bevinnünk ugyanarra a területre, hogy tényleges sérülést tudjunk okozni. Az öt irányból indítható háromféle támadásból különböző kombókat és különleges mozdulatokat is összefűzhetünk, sőt, még akár pusztakezes harcban is szerezhetünk jártasságot, szóval a harcrendszer mélységére nem valószínű, hogy bármilyen panaszunk lehet majd.
A Kingdom Come: Deliverance jövő februárban jelenik meg PC-re, Xbox One-ra és PlayStation 4-re.
Nektek melyik a kedvenc, közelharcra koncentráló játékotok?