Chris Kaleiki 13 évnyi szolgálat után hagyta ott a Blizzardot, ahol a World of Warcraft egyik főbb kasztdizájnereként dolgozott. Az ő nevéhez fűződik a Monk osztály, és rengeteg PVP orientált változás, de például neki köszönhetjük a War Mode létezését, és a Shadowlands Shadow Priest átalakítását is.
A 13 év alatt szinte mindenbe belenyúlt, ami World of Warcraft játékrendszereit illeti, de ez nem jelenti azt, hogy boldog azok jelenlegi állapota miatt.
Egy nagyjából 15 perces videóban elmesélte távozásának okait. A lényeg, hogy szerinte a játék nem fektet kellő hangsúlyt a játékosokra és a közösségre.
"A Classicban a cél nagyon tiszta volt. A világ a főszereplő, a játékos a sztori, a közösség a tartalom."
Szerinte ezek az értékek még mindig ott vannak, de már korántsem ilyen tiszta a kép. Az új játékrendszerek és a komolyabb sztori fókusz elszívja a levegőt ezek elől, és összemaszatolják a World of Warcraft központi elemeit.
Kaleiki még mindig hisz abban, hogy az MMO stílusú virtuális világok jelentik a jövőt, és ezért a saját jövőjét is ebben képzeli el. Keresni fogja a lehetőségeket, de addig is játszani fogja a Shadowlands kiegészítőt, amivel kapcsolatban meglepően izgatottnak tűnt.