A horrorokban jártas Bloober Team ezúttal is egy hátborzongató játékot hozott össze. Hogy mennyire parás a végeredmény, azt a tesztünkből és a livestreamünkből is kideríthetitek, de akár bele is vághattok az atmoszférikus kalandba, hiszen mától már játszható PC-n és Xbox Series S/X-en is.
A játékélményt olyan extra technológiák is feldobják, mint a ray tracing és a DLSS, de vajon a Bloober újdonsága mit tud kisajtolni az egyes platformokból? Ennek járt utána a Digital Foundry.
A játék egy innovatív, osztott képernyős mechanikával rendelkezik, mivel a főszereplő egyszerre létezik a való és a szellemvilágban, így mindkettőben mozgunk vele, ami a hardvereket is kihívás elé állítja. A Digital Foundry megvizsgálta, hogy mit tud kisajtolni a dinamikus felbontással rendelkező The Medium az új Xbox konzolokon - meglepő eredmények születtek.
Az egyképernyős mód esetében a teljes 4K-tól 1440p-ig terjedt a skála Series X-en és 1080p-től 900p-ig Series S-en, addig az osztott képernyő rányomja bélyegét a teljesítményre: X-en akár 900p-re, S-nél pedig 648p-ig is csökkenhet a felbontás.
Öröm az ürömben, hogy a DF többnyire stabil 30 fps-t mért mindkét masina esetében, bár előfordultak apróbb leesések, amikor nagyon rövid ideig 20-ra zuhant a szám, valószínűleg a háttérbetöltés miatt.