Tegnap beszámoltunk róla, hogy a Taipei Game Show-n egy nagyinterjúval képviseltette magát a februárban érkező Elden Ring. A riporterhölgy nagyjából 45 percen át beszélgetett a játék producerével, Yasuhiro Kitao pedig többek között azt is elárulta, hogy immár aranylemezre került az Elden Ring, vagyis "kész" a fejlesztés, a csapat mostantól a day one patchre koncentrál.
Ugyancsak ebben az interjúban esett szó magáról a játékidőről is.
Yasuhiro elmondása szerint a fő történetszál nagyjából 30 órát ölel fel, az Elden Ring viszont a FromSoftware korábbi játékaitól eltérően immár egy teljesen nyitott világot használ, amit csordultig megtömtek extra feladatokkal és tennivalókkal. Ezek elvégzésével még "órák újabb tucatjaival" tolható ki a játékidő.
Persze Yasuhiro azt is hozzátette, hogy a játékidő nagyban függ majd a játékosok képességeitől is, hiszen ha órákig leragadunk egy keményebb bossnál, akkor ez értelemszerűen alaposan ki tudja tolni a játékkal eltöltendő órákat.
Lennél a GS közösség tagja? Gyere a GS Party/Chat Facebook csoportba, dobj fel témákat, dumálj régi és új GS írókkal, olvasókkal!
A FromSoftware munkásságának kedvelői azonban jól tudják, hogy egyetlen végigjátszás még semmi, sőt az igazi móka csak eztán kezdődik. Természetesen a New Game Plus mód nem maradhatott ki az Elden Ringből sem, így most is végig lehet tolni újra és újra a nagy kalandot, immár egyre erősebb ellenfelekkel szembenézve.
Az Elden Ring PC-re, valamint Xbox One, Xbox Series X/S, PlayStation 4 és PlayStation 5 konzolokra fog megjelenni 2022. február 25-én.