A Star Wars Jedi: Survivor egy több mint kiváló játék, ha a gameplayt vagy a sztorit nézzük, de technikai oldalról sajnos számos sebből vérzik, erősen optimalizálatlan és bugokból is akad benne nem kevés, minderről részletesen írtunk tegnap publikált tesztünkbe. De miért adták ki a játékot, ha pontosan tisztában voltak az alkotók is azzal, hogy csiszolgatni kéne még? Miért nem csúszhatott tovább a megjelenés?
Egy interjú során a Star Wars Jedi: Survivor rendezője, Stig Asmussen elmondta, hogy ezért egészen konkrétan ő a felelős. A Jedi: Survivor az eredeti tervek szerint ugyebár március 17-én jelent volna meg, de a fejlesztőcsapat úgy érezte, szükségük van még hat hétre. A kiadó, vagyis az Electronic Arts pedig azt mondta, semmi probléma.
Asmussen külön kiemelte, hogy az Electronic Arts simán benne lett volna egy nagyobb csúszásban is (bár azt nem részletezte, egészen pontosan meddig lehetett volna eltolni a kiadó szerint a megjelenést), de ő személyesen úgy érezte, hat hat hétnek elegendőnek kell lennie ahhoz, hogy végezzenek a technikai finomhangolással, és megfelelő állapotban várhassa a játék a megjelenés napját.
Most már tudjuk, hogy Asmussen tévedett, konzolon is akadnak kisebb-nagyobb hibák, de az igazán nagy gond a PC-s verzió esetében bukik ki, számos konfigon pocsékul fut a játék. Természetesen a Respawn folyamatosan dolgozik a javításokon, érkezett egy nagy frissítés a megjelenés napján és azóta is kaptunk már egy újabb igencsak méretes patchet.
Semmi spam, csak napi 2-3 értesítés Viberen, hogy képben maradj a játék- és filmvilág, a geek kultúra legérdekesebb híreivel.