A Doom kétségtelenül az egyik legismertebb és legkedveltebb FPS-franchise, így nem is meglepő, ha a széria rajongói még az elkaszált részekkel is viszonylag sokat foglalkoznak. A 2016-ban kiadott Doom is hatalmas siker volt, aminek 2020-ban érkezett a folytatása, a Doom Eternal.
A hat évvel ezelőtt kiadott játék fejlesztése viszont eredetileg Doom 4 néven kezdődött 2008-ban, azonban az id Software új irányba indult 2011-ben, így az eredeti ötletet kaszálták a fejlesztők.
A Noclip a legújabb rövid dokumentumfilmjében ezekkel a projektekkel foglalkozik, és bemutatja, hogyan néztek ki a 2016-os játék tech demo verziói, a harcmechanika korai animációi, illetve a bevezető animáció eredeti koncepciója.
Emellett viszont a Doom 4-ről is felbukkan egy rövid bejátszás, amelyben a Call of Duty-ra jellemző életerő feltöltési rendszer látható, illetve jelentősen lassabb és szkriptelt a játékmenet a 2016-os Doomhoz viszonyítva.
Nektek hogy tetszik a Call of Doom koncepciója, szívesen játszanátok olyan Doom címmel, ami játékmenete hasonlít a Call of Dutyhoz?