Biztatóak lettek a legelső értékelései (ha elsőre nem találnátok, itt keressétek Star Wars Squadrons tesztünket), és az eladási listákon is jól teljesít az EA Motive Star Wars szimulátora, szóval az Electronic Arts eddigi játékaiból kiindulva azt hihetnénk, hogy a vállalat minden alkalmat megragad a népszerűség anyagi kiaknázására, ám ezúttal mégsem ez a helyzet.
A Star Wars Squadrons kreatív rendezője, Ian Frazier az Upload VR-nak adott interjújában elárulta, hogy egyáltalán nem terveznek plusz tartalmakkal jelentkezni a megjelenés után. Frazier kikötötte, hogy soha ne mondják, hogy soha, azonban a filozófiájuk az, hogy nem élő szolgáltatásként tekintenek a játékra.
Nem szeretnék azt sugallni, hogy "már majdnem kész!", majd folyamatosan bővíteni, ahogyan azt mostanság a játékok többségével teszik. Szóval inkább old-school hozzáállással közelítették meg, azt mondva, hogy "kifizettél 40 dollárt, itt a játék, nem tervezünk további tartalmakat hozzáadni, remélhetőleg megérted, hogy mit kapsz a pénzedért cserébe".
A Star Wars Squadrons október 2-án jelent meg PC-re, PlayStation 4-re és Xbox One-ra, valamint a PC és PS4 esetében VR-támogatással is dicsekedhet. Nektek bejön az ár-érték arány?