Bár nincs közvetlen kapcsolat egy játék hossza, valamint aközött, hogy mennyire lesz emlékezetes az élmény, általában mégis kíváncsiak vagyunk arra, hogy hány órányi szórakozást kapunk a pénzünkért. Különösen égető kérdés ez, amennyiben egy többjátékos komponenst teljesen nélkülöző, single-player alkotásról van szó, mint amilyen a Squanch Games műhelyében formálódó, lassan célegyenesbe érő High on Life is lesz.
A decemberi játékkínálat egyik legizgalmasabb darabja 12-én jelenik meg PC-re, valamint Xbox One és Xbox Series X|S konzolokra. Ennek apropóján készített a Pure Xbox egy részletekben közölt interjút a Mike Fridley stúdióvezetővel, aki első körben a High on Life kiadását támogató Xboxot, valamint a Game Pass szolgáltatást dicsérte, amelynek előfizetői a premier napjától nyúzhatják is az őrültnek ígérkező kalandot.
Szerencsére nem csak arra volt kíváncsi a portál, hogy milyen együttműködni az Xbox csapatával, hanem szóba került a várható játékidő is. Erre a kérdésre Fridley a következő választ adta:
"Nyilvánvalóan attól függ, játékosként mindent ki akarsz-e maxolni, de átlagosan 10-12 óra, amíg felgöngyölíted az elsődleges történetszálat. Ha viszont minden mellékes feladattal foglalkozni kívánsz, és a gyűjtögetést sem hanyagolod el, akkor simán eltölthetsz a játékkal 20-25 órát is."
Mit gondoltok, ennyi elég is a fura, beszélő fegyverekkel teli kalandból, amelyben fejvadászként kell megmentenünk az embereket attól, hogy drogként fogyasszák el őket földönkívüliek?
Semmi spam, csak napi 2-3 értesítés Viberen, hogy képben maradj a játék- és filmvilág, a geek kultúra legérdekesebb híreivel.