Az Ark: Survival Evolved egy egész mókás kis dinoszauruszos, túlélős móka volt, amitől nem is vágytunk többre. Nem úgy a fejlesztők, akik jó néhány kiegészítő leszállítása, majd a Vin Diesellel támadó Ark 2 bejelentése után azt is kihirdették, hogy jön az első rész Unreal Engine 5-ben újrakevert verziója.
Ezt eredetileg ingyenes frissítésnek szánták, amiből aztán valahogy egy majdnem teljes árú, 50 eurós csomag lett, ami aztán egy teljes árú, 60 eurós játékká hízott. És miközben a tartalom változott, az ár pedig egyre feljebb és feljebb kúszott, legalább az augusztus végi megjelenés biztosnak tűnt.
De csak mostanáig, mivel a legfrissebb hír a projekttel kapcsolatban épp ezt cáfolja meg. Kiderült, hogy az Unreal Engine 5.2-vel dolgozni trükkösebb, mint ahogy azt a fejlesztők gondolták volna, és ezért aztán eltolják a remaster megjelenését októberre. Annyi öröm van az ürömben, hogy a csúszás miatt az eredeti Ark többjátékos szervereit sem fogják lelőni szeptember utolsó napjáig.
Az árazás és a tartalom persze megint változott. A 60 dolláros ár 40 dollárra módosult: a megjelenési időszakban ennyibe kerül majd a Survival Ascended, és tartalmazni fogja a The Island kiegészítőt. A többi DLC helyszín azonban csak később fog befutni: a Scorched Earth december környékén, míg a Ragnarok és az Aberration 2024 elején.
Szóval az első időszakban most 40 dollár lesz a játék, aztán 45-re fog felugrani a korai hozzáféréses periódus alatt. A fejlesztők szerint ez 2024 végéig tart, de ezen a ponton mi már kevés ígéretben bízunk.
Lennél a GS közösség tagja? Gyere a GS Party/Chat Facebook csoportba, dobj fel témákat, dumálj régi és új GS írókkal, olvasókkal!