Amikor 2016-ban elindult, még kisebb lélegzetű alkotásokat karolt fel az Electronic Arts indie projektek támogatására létrehozott programja, az EA Originals. Mostanra viszont kétségtelenül szintet lépett, hiszen mind az év eleji Wild Hearts, mind a nyárra ígért Immortals of Aveum más szintet képvisel, mint korábban az Unravel első és második része, a Lost in Random, az A Way Out, vagy akár az It Takes Two.
A Telltale Games veteránjaiból sokat magához csábító Ascendent Studios alkotása, az Immortal of Aveum például száznál is több fejlesztő ötévnyi munkájának eredményeként közelít a célegyeneshez. Az Unreal Engine 5.1-re épített varázslós FPS azonban az utolsó pillanatban megbotlott.
A csapatot vezető Bret Robbins egy blogposztban fejtette ki, hogy mennyire örülnek a rengeteg pozitív visszajelzésnek, amit a sajtóban időnként a Hexenhez és a Heretichez hasonlított játék leleplezése óta kaptak, beleértve azt is, hogy számos médium a Summer Game Fest legjobban várt címei közé sorolta. Emiatt azt a döntést hozták, hogy elhalasztják a megjelenést, az így nyert időt pedig a játék optimalizálására és további csiszolgatására fordítják.
Szerencsére egyetlen hónapot csúszik a premier: július 20-át elfelejthetitek, helyette augusztus 22-ét írjátok fel magatoknak, ha felkeltette az érdeklődéseteket az Imortals of Aveum.
Lennél a GS közösség tagja? Gyere a GS Party/Chat Facebook csoportba, dobj fel témákat, dumálj régi és új GS írókkal, olvasókkal!