A tervek szerint holnap indult volna a decemberben érkező Halo Infinite multis bétájának következő köre, melyre a 343 Industries két hete még a lehető legtöbb embert igyekezett meghívni, hogy minél komolyabb terhelésnek vethesse alá a játék szervereit.
A startot viszont jó eséllyel halasztani fogják, mivel felbukkantak olyan gondok, amiket nem tudnak azonnal orvosolni.
A feketelevest a Halo közösségi menedzsere, Brian Jarrard borította az asztalra egy live streamben:
"Reméljük, hogy hamarosan elindul ez a teszt. Vagy így lesz, vagy nem. Lehetséges, hogy csúszással nézünk szembe, de nem vagyunk benne biztosak. Ha készen leszünk, készen leszünk. Ennek ellenére átláthatóak szeretnénk maradni. Lehet, hogy kisebb igazításra szorul a menetrendünk, s ha így alakul, azt valamikor a közeljövőben tisztáznunk kell. A csapatok egyelőre nagyon, nagyon keményen dolgoznak, és továbbra is haladunk, de egy kicsit visszafogott minket néhány kései hiba, amit a kiadási folyamat során fedeztünk fel."
Magyarán még bármi benne van a pakliban, még ha nem is túl biztatóak Jarrard szavai. A közösségi menedzser azóta a Twitteren is jelentkezett egy poszttal, melyben azt írta, hogy a dolgok alakulásától függően holnap döntenek a menetrendről.
Semmi spam, csak napi 2-3 értesítés Viberen, hogy képben maradj a játék- és filmvilág, a geek kultúra legérdekesebb híreivel.