A játék egy "next-gen" szerepjáték-FPS keverék lesz, hatalmas szabadsággal megfűszerezve. A sci-fi környezethez ugyanis kapunk egy nagy galaxist, amit keresztül kasul bejárhatunk, ilyenkor űrszimulátor módban, viszont a lakott bolyókra le is lehet majd szállni! Bár ez még önmagában nem lenne nagy szám hiszen már a Freelancerben is le lehett szállni a bolygókra, de itt be is járhatjuk a planétákat. Ilyenkor fps nézetben gyalog vagy valamilyen járművön furikázhatunk, a környezet az igéretek szerint nagyon részletes lesz, remélhetÅ‘leg ez tényleg Ãgy lesz, hiszen a fejlesztÅ‘ Deep Shadows már a Boiling Pointnál is bizonyÃtott. A játékot a saját fejlesztésű Vital engine hajtja majd meg, ami teljesen megfelel a kor követelményeinek, tudja a HDR-t és a 3.0 shadereket... Az interjúból kiderül hogy nem a pénzhiány miatt nem vettek grafikus engine-t a fejlesztÅ‘k, hanem mert egy ilyen összetett játékhoz egyik se volt megfelelÅ‘. A játékmenet a Boiling Point-hoz hasonlóan küldetés alapú lesz, amiket dialógusokon kersztül kapunk meg és itt jön képbe a fejleszett diplimácia rendszer is. Ezen kÃvül a programban fejlett, dinamikus kereskedelem lesz. A harcok nagyon akciódúsak lesznek akár földön, űrben, levegÅ‘ben harcolunk. Az új képek fÅ‘ként űrcsatákat ábrázolnak, a látványvilág leginkább a tavalyi Darkstar One-ra hasonlÃt. A teljes interjúért erre tessék. Megjelenés Å‘sszel várható PC-re és Xbox360-ra.
[KéPZ] Precursors űrfogócska és interjú
Eddig nem voltunk információkkal elhalmozva a The Precursors nevű játékról, de most készült egy interjú a Deep Shadows designerével és kaptunk pár képet is.
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés