Túlzás nélkül a sírból hozta vissza a nemrég elrajtolt első szezon a Battlefield 2042-t, de hogy a Zero Hour viszonylagos sikere (a 100 ezres csúcs tizedét sem éri el a játékosszám) tartós marad-e, tud-e annak eredményeire építkezni a DICE, az elsősorban azon múlik, hogy milyen ütemben érkeznek a további tartalmak. Ezzel kapcsolatban ellentmondásos hírek kaptak szárnyra, és főképp a játék foltozására, illetve bővítésére állított csapat mérete ad okot aggodalomra.
De bármi is legyen végül a Battlefield 2042 sorsa, a DICE előtt ott a lehetőség a javításra, és ehhez csupán egy kifogástalan állapotú, tartalomban gazdag és funkciókban bővelkedő új Battlefieldet kell leszállítania, ha már semmi egyébbel nem tervez foglalkozni belátható időn belül. Fájdalom, de még a Mirror's Edge-dzsel sem.
Tekintettel arra, hogy még a legoptimistább becslések szerint is több év, mire elkészül a Battlefield 2042 utódja, nem olyan megdöbbentő a konkrétumok hiánya. Az ellenben már több, mint valószínű, hogy a DICE legközelebb nem feledkezik meg a kampányról, ugyanis a seattle-i stúdió design director pozícióba keres egy legalább tízéves tapasztalattal rendelkező iparági veteránt, akinek az a feladata, hogy olyan, mesterien megtervezett egyjátékos kampányt tegyen le az asztalra, amelynek minden rétegét átszövi a franchise esszenciája. A Battlefield Bulletin által észrevett állást még februárban hirdették meg, és úgy fest, azóta is betöltetlen.
A szóban forgó stúdiót egyébként az a Marcus Lehto vezeti, aki a Halo társalkotójaként vált ismertté, ám mielőtt az EA leigazolta volna a Battlefield 2042 narratív aspektusának megerősítése céljából, még összehozta 2020 egyik legnagyobb bukását a Disintegration képében. Rátok bízom, hogy eldöntsétek, ez jó ajánlólevélnek számít-e.