Hirdetés

Kelendő a Ghostbusters grafikus motorja

|

A szellemírtós játékhoz fejlesztett grafikus motor nem csak alkotói tetszését nyerte el, már többen is licencelték.

Hirdetés

Az 1994-ben alapított Terminal Reality fennállása óta csinált már autóversenyt (Monster Truck Madness), polgári repülős szimulátort (Fly), na meg horrort (Blood Rayne, Nocturne, Blair Witch).
Legfrissebb fejlesztésük a méltán népszerű Szellemírtók franchise-ra építkezik a jogtulajdonosok és az eredet színészgárda teljes támogatásával. Megjelenése egy időben komoly veszélybe került, amikor az Activision tavaly nyáron több más címmel együtt kiselejtezte mondván, ebből a játékból sem lehet 100 millió dolláros bevételt kifacsarni. Az Atari mindezt másként látja, s miután felkarolta a fejlesztőcsapatot, átvette a kiadói terheket és feladatokat, megcélozta a százmilliós határt.

Máris pénzt termel

ghostbusters-ecto1.jpg


A fejlesztés költségeinek egy része már garantáltan visszajött, köszönhetően annak, hogy a Terminal Reality házilag barkácsolt Infernal Engine most már szabadon licencelhető, természetesen nem ingyen. Bár konkrét összeget nem nevezett meg, Joe Kreiner, a TR marketingese annyit elárult, hogy eleddig hat cég jelentkezett be a kor követelményeinek mindenben megfelelő grafikus motorért. Az Escalation Studios, a Threewave Software, a Red Fly Studio, a Wideload Games, a Piranha Games és a SpiderMonk Entertainment található a biztos vásárlók között, a lista pedig idővel más piaci szereplőkkel is kiegészülhet.
Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)