Hirdetés

Journey - végre nyereséges lett a világ egyik legjobb játéka

|

Miután a Journeyt fejlesztő thatgamecompany majdnem csődbe ment, a díjnyertes indie gyöngyszem kihúzta őket a pácból.

Hirdetés

A Flower és a flOw fejlesztését végző thatgamecompany alapítója, Jenova Chen a Family Gamer Televisionnek nyilatkozva vallotta be, hogy a tavaly elkészült és bőségesen díjazott Journey jogdíjából még csak most kezd részesülni a csapat.

Chen korábbi szavaiból már kiderült, hogy a thatgamecompany majdnem csődbe ment, mire kihirdették a Journey megjelenését, mivel az egy évet felölelő fejlesztési idő alatt minden rendelkezésükre álló forrást felhasználtak, és a Sony támogatásának köszönhetően tudták csak befejezni az indie remeket, ezért első körben a kölcsönkapott összeget kellett „kitermelniük”.

A késztermék mégis megérte a belefektetett energiát. A legjobban fogyó játék lett a PSN történetében, a játékosok és a kritikusok szimpátiáját is elnyerte, ráadásul a Diablo III konzolos változatához is olyan extrák járnak, melyek tőle vették az ihletet.(az egyik goblin hátizsákjából olyan vállas esik ki, mint amilyet a Journey főszereplője visel).

A játék nemrég a csapat két korábbi címét is tartalmazó csomagban újra megjelent Európában, ennek bevételei bizonyára elősegítik majd a thatgamecompany új projektjének fejlesztését, ami – mivel csak három exkluzív címre szerződtek a Sonyval – multiplatform címnek készül, ám jelenleg még kezdeti stádiumban van. Azért a Journey PC-s átiratát sem utasítanánk vissza...

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)