Sokkal okosabbak ugyan nem lettünk, de legalább március közepén adott némi életjelet a Techland, megerősítve, hogy a Dying Light 2 készül, a fejlesztés halad, és hamarosan még többet fognak elárulni. Most már egy kicsit kevésbé gondoljuk, hogy bukás lesz, de várjuk ki a végét.
A játék 2018-as bemutatásakor (tehát még jóval a PlayStation 5 és az Xbox Series konzolok érkezése előtt) a csapat csak azt jelentette be, hogy PC-re, PlayStation 4-re és Xbox One-ra fog megjelenni, az új változatokról szót sem ejtettek. Egy interjúban felmerült a kérdés, hogy változtak-e a tervek a fejlesztés során.
A Wccftech kérdéseire Tomasz Szałkowski rendering director válaszolt, aki elmondta, a kezdetek óta a PlayStation 4 és az Xbox One élveztek elsődleges prioritást, így mindent megtesznek azért, hogy az előző generációs gépeken a lehető legjobb minőséget kapjuk. Ezzel együtt a PlayStation 5-ös és az Xbox Series X|S-es kiadások esetében a CPU teljesítményét és az IO sávszélességet is kihasználják, igyekeznek a teljesítményre fókuszálni, 4K-s felbontást és ray tracinget nyújtani - de a kettő nem fog egyidőben működni.
Így hát megnyugodhatunk: a Dying Light 2 nem csak hogy megjelenik az előző generáció masináira, de teljesítménybeli problémáktól sem kell tartanunk. Tudnánk mondani egy másik lengyel fejlesztőt, aki tanulhatna ebből...