Hirdetés

Jó és rossz hírünk is van a Diablo II: Resurrected modtámogatásával kapcsolatban

|

A Blizzard úgy döntött, nem ad teljesen szabad kezet a modderek számára, cserébe viszont könnyebbé teszi a dolgukat egy kicsit.

Hirdetés

Az idei BlizzCon során bejelentették a Diablo II: Resurrectedet, ami megújult köntösben kelti életre a Blizzard klasszikus ARPG-jét, illetve annak kiegészítőjét. Nem titok már, hogy a hivatalos megjelenés előtt lehetőségünk lesz kipróbálni a remastert, amibe nem mellesleg a régi mentéseinket is átpakolhatjuk, és az is kiderült korábban, hogy a régi-új kaland támogatni fogja a modokat, de eddig nem volt világos, hogy meddig terjed a fejlesztőcsapat nagyvonalúsága.

Hirdetés

A Resurrected vezető producere, Chris Lena elárulta, hogy habár a Blizzard hálás a modderközösségnek, amiért ennyi éven át életben tartották a klasszikus Diablo II-t, azért némi korlátozásra szükség lesz a remasterrel kapcsolatban ezen a téren. Korábban ugyanis készültek olyan modok, amelyek kódokkal egészítették ki a játékot, ám ezeket nem támogathatja a csapat. Ellenben más jellegű rajongói alkotásokat, például az olyanokat, amelyek csak adatokat használnak, nagyon szívesen látják a srácok.

Sőt, a játék adatainak megpiszkálása ezúttal egyszerűbb is lesz, köszönhetően a remaster felépítésének. Lena elmondása szerint sok olyan dolgon változtattak, ami korábban ún. kemény kódhoz kötődött, ebből fakadóan több lehetőségük lesz a moddereknek, valamint némileg könnyebben is bűvészkedhetnek ezekkel.

Ti várjátok már a Diablo II: Resurrected megjelenését?

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)