Az idei BlizzCon során bejelentették a Diablo II: Resurrectedet, ami megújult köntösben kelti életre a Blizzard klasszikus ARPG-jét, illetve annak kiegészítőjét. Nem titok már, hogy a hivatalos megjelenés előtt lehetőségünk lesz kipróbálni a remastert, amibe nem mellesleg a régi mentéseinket is átpakolhatjuk, és az is kiderült korábban, hogy a régi-új kaland támogatni fogja a modokat, de eddig nem volt világos, hogy meddig terjed a fejlesztőcsapat nagyvonalúsága.
A Resurrected vezető producere, Chris Lena elárulta, hogy habár a Blizzard hálás a modderközösségnek, amiért ennyi éven át életben tartották a klasszikus Diablo II-t, azért némi korlátozásra szükség lesz a remasterrel kapcsolatban ezen a téren. Korábban ugyanis készültek olyan modok, amelyek kódokkal egészítették ki a játékot, ám ezeket nem támogathatja a csapat. Ellenben más jellegű rajongói alkotásokat, például az olyanokat, amelyek csak adatokat használnak, nagyon szívesen látják a srácok.
Sőt, a játék adatainak megpiszkálása ezúttal egyszerűbb is lesz, köszönhetően a remaster felépítésének. Lena elmondása szerint sok olyan dolgon változtattak, ami korábban ún. kemény kódhoz kötődött, ebből fakadóan több lehetőségük lesz a moddereknek, valamint némileg könnyebben is bűvészkedhetnek ezekkel.
Ti várjátok már a Diablo II: Resurrected megjelenését?