A FromSoftware játékai már a legalább a Bloodborne megjelenése óta konzisztensen küzdenek azzal, hogy sem az Xbox One-on, sem pedig a PlayStation 4-en nem tudják teljesen stabilan megtartani a 30fps-t. Most megjelent egy javítás, amivel a Sony előző generációs konzolján kiküszöbölhető ez a probléma, csak annyi a bökkenő, hogy ezt egyrészt kizárólag feltört gépeken lehet alkalmazni (ugyanis nem hivatalos patchről van szó), másrészt ha bevetjük, egy másik gonddal találjuk szembe magunkat, ami legalább ugyanannyira zavaró.
A Digital Foundry csapata már régóta foglalkozik azzal, hogy különféle játékok teljesítményét vizsgálja, a srácok most egy teljes videót szenteltek annak, hogy kipróbálják a FromSoftware játékait javítani hivatott nem hivatalos patchet.
Ugyebár ahhoz, hogy valami stabilan 30 fps sebességgel menjen, pontosan 33,3 ezredmásodperceként kell érkeznie egy új képkockának, a Digital Foundry mérési adatain pedig jól látszik, hogy pl. a Bloodborne esetében vannak kockák, amelyek a megadott intervallumhoz képest sietnek, vagy ellenkezőleg, késnek.
A nem hivatalos tapasz alapvetően megszünteti ezt a jelenséget, de csak jelentős kompromisszum árán, ugyanis a mérések szerint a javítatlan és a javított verzió között nem kevesebb, mint 78 ezredmásodpercnyi extra input lag a különbség, ami már igen számottevő, főleg egy soulslike játék esetében, amelyben a precíz időzítésen múlik minden.
Videótesztek, magyarázók, érdekességek, beszélgetések, livestreamek, végigjátszások, magyar feliratos előzetesek.
Könnyen előfordulhat, hogy a From Software mérnökei is tisztában vannak a játékosok életét megnehezítő fps-gondokkal, és csak azért nem számolták még fel, mert valamiféle komplexebb megoldást igénylő technikai probléma a kiváltó oka.