A DLC-k közvetlenül, a játékokon belülről lesznek elérhetőek, így a játékkészítők és kiadók a saját programjaikat használhatják további tartalmak eladására, megkönnyítve mind a saját, mind pedig a játékosok dolgát. Az in-game DLC szolgáltatás először, a Twisted Pixel, The Maw című platfromjátékban jelenik meg. Az első játékon belüli DLC-k, egy-egy új pálya a The Maw-hoz. Mindkét kiegészítő, a játék történetét teszi teljesebbé és hosszabbá. Úgy épülnek be az eredeti pályák közé, mint egyfajta kivágott jelenetek.
A Twisted Pixel vezérigazgatója, Michael Wilford úgy nyilatkozott, hogy örülnek ennek az új szolgáltatásnak, mivel könnyebben tudnak kiegészítő tartalmakat szolgáltatni a játékukhoz, sőt, azon keresztül egyenesen a játékosokhoz, miközben még játszanak. Letölthető tartalmakat mostantól bármelyik, Steam-en is elérhető játékhoz lehet adni, függetlenül attól, hogy eredetileg hol vásárolta meg az ember (Steam-en, boltban, stb).