Az EA égisze alatt működő Motive Studios maradandót szeretne alkotni a vadiúj IP-jükkel, ehhez pedig a vezető Jade Raymond szerint friss kreatív szemléletmód szükséges.
Már jó ideje tudjuk, hogy nagy titokban, de készül a Motive játéka, de hónapok óta csak annyi ismert az IP-ről, hogy várni kell még rá pár évet, viszont forradalmi megoldásokat fog tartalmazni.
A hétfőn megrendezett GamesBeat konferencián a stúdió vezetője, Jade Raymond beszélt kicsit a projektről, és vont párhuzamot az eredeti Assassin's Creed és a jelenleg készülő játék munkálatai között. A Ubisoftnál az volt a cél, hogy egy erős brandet, és a nemcsak a játékvilágban, hanem egyéb médiában is jelen lévő franchise alapjait fektessék le. Ez sikerült is, hiszen a játékok mellett több könyv, képregény és még egy film is készült. A Motive-nál viszont azt szeretnék elérni, hogy a rajongók és a játékosok számára készüljön a játék, és az "övék legyen a brand". Raymond nagyon fontosnak tartja még a játékosok és a játékok közti kapcsolatot, és szerinte fontos, hogy ne különüljenek el azok az emberek, akik játékokat készítenek, illetve akik ezekkel játszanak. Kiemelt szerepe van a streamereknek, moddereknek és influencereknek, akik elmoshatják a két fél közti határokat.
Bízunk benne, hogy Jade Raymond és csapata újra maradandót fog alkotni - de azért jó lenne már valami konkrétumot is olvasni az új IP-ről.
Ti mit vártok a Motive készülő projektjétől?