Még 2006-ban jelent meg PlayStation 2 konzolra a Rockstar Bully című játéka, ami a bentlakásos iskolák világába kalauzolt el bennünket egy 15 esztendős problémás kölyök, Jimmy Hopkins tolmácsolásában.
A játékot később Nintendo Wii, Xbox 360 és PC platformokra is átírták, s habár sikeresség tekintetében sosem nőtt fel a GTA-szériához, akad néhány tízezer, százezer játékos a nagyvilágban, aki örömmel venné, ha a rokonszenves főszereplő egyetemi éveit is megismerhetné egy esetleges folytatásban. Shawn Lee zeneszerző 2009-es nyilatkozatát - miszerint ő fogja komponálni a második rész dallamait is - leszámítva egészen mostanáig nem adta tanújelét a Rockstar annak, hogy akar valamit kezdeni a franchise-zal.
Dan Houser alelnök a minap árulta el, hogy nem véletlenül jelölték ki a Bullyt jegyző Rockstar Vancouver számára a Max Payne 3-at következő projektnek, és nem a Bully 2-t. Annak ellenére, hogy jelen pillanatban kilenc stúdióval rendelkezik a cég, sosem tudnak annyi projektet futtatni párhuzamosan, mint amennyit szeretnének. A Max Payne 3-ra is kapacitás híján kellett ennyit várni, pedig már korábban el akarták kezdeni a fejlesztést.
A Rockstart vezető testvérpár fiatalabb tagja arra is rávilágított, hogy más szakmabeliekkel ellentétben ők nem ugranak neki azonnal a folytatásnak, mihelyst sikerül kiadni egy játékot. Inkább megvárják míg leülepednek az élmények és a benyomások, és utána nézik meg, mit csinálhatnának legközelebb jobban. A Bully premierje, illetve későbbi portolása után sem érezték azonnali szükségét egy újabb résznek, de ettől függetlenül szeretik ezt a franchise-t is, a Max Payne 3 márciusi megjelenését követően újra elővehetik a már nagykorúvá érett Jimmy Hopkinst.