Hirdetés

Izgalmas RPG-t fejleszt a Dishonored alkotójának új csapata, itt vannak az első részletek

|

Raphael Colantonio szerint új projektjének felépítése valahol a Prey és a Fallout: New Vegas között mozog.

Hirdetés

Raphael Colantonio az Arkane Studios alapítójaként a stúdió számos játékából kivette a részét, de ha említenünk kellene valamit, ami a leginkább a nevéhez kötődik, akkor az a Dishonored széria, amit Harvey Smithszel közösen alkotott meg. Colantonio aztán 2017-ben távozott a csapattól az egyik producerrel, Julien Robyval együtt, és megalapították saját cégüket, a WolfEye Studios-t 2019-ben, amelynek első és meglehetősen egyedi játéka, a Weird West 2022-ben jelent meg

Colantonio a minap harangozta be, hogy a Weird West kellően sikeres volt ahhoz, hogy egy nagyobb projektbe is belevághassanak, amit hamarosan le is leplez, és ígérete szerint olyan címről van szó, ami a Dishonored és a Prey szerelmeseinek szól. A bemutatás most meg is történt, noha egyelőre kifejezetten kevés információt árultak el a játékról - még a nevét sem tudjuk. 

Hirdetés

Az viszont biztos, hogy a WolfEye Studios második fejlesztése egy belső nézetes akció-szerepjáték lesz, amely a Prey és a Fallout: New Vegas közötti spektrumon helyezkedik el. Míg a Prey alapvetően nyitott, de nem túl nagy területekkel operál és egyes helyek el vannak zárva, amíg nincs meg a felszerelés a bejutáshoz, addig a Fallout: New Vegas egy hatalmas, burjánzó világ. Ezek között foglal helyet az egyelőre nem nevesített next-gen játékuk: Colantonio szerint a pályatervezés, a világpítés tekintetében a Prey és a Dishonored lesz a mérvadó, viszont ezt egy olyan struktúrában tálalják majd nekünk, ami nyitottabb, mint az említett címek. 

A fejlesztő ígérete szerint a projekt tartalmazni fog minden olyan elemet, amit elvárunk egy RPG-től, vagyis kapunk statisztikákat, dialógusokat és XP-alapú szintlépést is, míg a történet egy "mi lett volna, ha?" típusú sztori lesz, amely szerint az 1900-as évek elejének Amerikájában egy nagy, őrületes technológiai esemény egy alternatív történelmet eredményezett - ezután 30 évvel kapcsolódunk majd be a retro sci-fiként jellemzett játékba. Colantonio szerint alig várták, hogy visszatérhessenek a belső nézethez, mivel az a kedvencük - a WolfEye ugyanis nem kevés volt Arkane-fejlesztőt tömörít, akik a korábbi tapasztalataikra építkezve kísérleteznek az új játékon. Persze a Weird Westből is merítettek egy kicsit, például néhány procedurális megoldást, de a küldetések nem ilyenek lesznek. 

A projektre azonban még sokat kell várni: a WolfEye Studios csak most fejezte be az előkészületi munkálatokat, az alapítók pedig jelenleg zárt ajtók mögött mutogatják a koncepciót a potenciális kiadóknak. 2025-re azonban ígérnek egy exkluzív és korlátozott számú alpha tesztet, a céljuk az, hogy megpróbálják a gamer közösséget korán bevonni a játék fejlesztésébe, hogy legyen elég idejük arra, hogy a visszajelzéseket érdemben figyelembe vegyék. 

Nem akarsz lemaradni semmiről?

Rengeteg hír és cikk vár rád, lehet, hogy éppen nem jön szembe GSO-n vagy a social médiában. Segítünk, hogy naprakész maradj, kiválogatjuk neked a legjobbakat, iratkozz fel hírlevelünkre!


Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)