Hirdetés

Izgalmas részletek derültek ki a The Witcher 3 alkotóinak vámpíros játékáról, például egy magyar vonatkozás is

|

Egy ritkán alkalmazott játékmechanika pedig nagyban növeli majd a The Blood of Dawnwalker újrajátszhatóságát.

Hirdetés

Néhány napja végre hivatalosan is bemutatkozott a CD Projekt RED veteránjai által alapított Rebel Wolves első önálló játéka, a The Blood of Dawnwalker. A fejlesztők reményei szerint a Bandai Namco Entertainment támogatását élvező akció-szerepjáték egy franchise alapjául szolgálhat majd, melynek középpontjában az emberek és a vérszívók harca áll, a konfliktus helyszíneként pedig a 14. századi Európa fiktív változata, azon belül is a Kárpátok bércei között fekvő Vale Sangora áll.

Miután a háborúk és a nyomukban pusztító pestisjárványok megtizedelték a lakosságot, vámpírok egy csoportja Lord Brencis vezetése alatt előbújik rejtekéből, hogy kicsavarja a hatalmat a  meggyengült főurak kezéből, és ezáltal elnyerje a régóta áhított szabadságot.

Hirdetés

Az ebből kibontakozó konfliktus kellős közepén találja magát az ifjú Coen, kinek pestis sújtotta kishúgát, Lunkát Brencis vámpírrá változtatja a CGI előzetesben. Mint azt utóbb azt utóbb megtudtuk, a Digic Pictures készítette a hangulatot megalapozó, a The Blood of Dawnwalker eseményei előtt két évvel játszódó trailert.

Coenben szintén ott munkálkodik a vérszívók átka, már nem ember, de még nem is vámpír, hanem úgynevezett Dawnwalker, akinek a fejlesztők elmondása szerint 30 nap és ugyanennyi éjszaka áll a rendelkezésére hogy megmentse a családját vagy bosszút álljon hűbérurán és elpusztítson mindenkit, aki az útjába áll. Bármelyik ösvényt is választja, nehéz döntéseket kell hoznia, amelyek súlyos áldozatokat követelnek meg tőle.

Konrad Tomaszkiewicz a játék rendezője és a Rebel Wolves társalapítója elmondta a The Blood of Dawnwalker egy narratív sandbox. Ez az elnevezés azt takarja, hogy miközben több különböző megközelítést is alkalmazhatunk a célunk elérése érdekében, a fő- és mellékküldetések között nem húzódik éles határ, csakis a rajtunk múlik, hogyan gazdálkodunk a rendelkezésünkre álló idővel. Érdemes rá véges erőforrásként tekinteni, mivel minden egyes küldetéssel kevesebb lesz belőle, és ebből fakadóan képtelenség az összes történetszálat felgöngyölíteni, mielőtt elfogyna.

Ez lehet, hogy frusztrálóan hathat egyes játékosokra, ugyanakkor így tényleg több olyan végigjátszást is összehozhatunk, amelyek teljesen eltérnek majd egymástól, olyan küldetésekre, karakterek időt szánva, akikkel korábban még csak nem is találkoztunk.

Coen különleges állapotáról sem feledkezhetünk meg, ami azt eredményezi, hogy más képességeket szerezhetnek meg a játékosok nappal, és megint más képességeket éjjel, de a napszak még az egyes történetszálak kimenetelére is hatással lesz.

Nem akarsz lemaradni semmiről?

Rengeteg hír és cikk vár rád, lehet, hogy éppen nem jön szembe GSO-n vagy a social médiában. Segítünk, hogy naprakész maradj, kiválogatjuk neked a legjobbakat, iratkozz fel hírlevelünkre!


Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)