Hirdetés

Itt van minden, ami a Battlefield 2042 első nagy javításával érkezett

|

Elkezdte a hibák kijavítását a DICE, az iméntin felül még egy nagy foltozást ígér erre az évre.

Hirdetés

Finoman szólva is katasztrofálisnak látszódhatott a Battlefield 2042 indulása, és ugyan a játék közel sem volt annyira játszhatatlan mint azt sokan állították, érződik a programon, hogy nem ez volt a terv és még sok idő kellett volna, hogy befejezhessék.

A fejlesztésért felelős DICE persze rögtön a globális indulás után elkezdte foltozgatni a játékot, most pedig meg is érkezett az első nagy javítócsomag, amiben számtalan hibát orvosoltak a fejlesztők.

Hirdetés

Teljes szervert átfogó ponttáblára, hangos csevegésre és hasonló, ahogy az EA szeret rájuk hivatkozni "legacy feature-ökre" senki ne számítson, a csütörtök reggel 9-től tölthető csomag azonban számos bugot takarít ki a játékból.

Szerintünk ezek a legfontosabbak:

  • Javításokat végeztek, hogy amikor járműben hal meg egy játékos, ne essen be a pálya alá.
  • Kijavítottak számos hibát ami vibrálást és villogást okozott egyes grafikai elemeknél.
  • Fejlesztették a deploy képernyőt.
  • Füstökkel tették láthatóbbá a kimenekítési pontot (Extraction Zone) a Hazard Zone módban, ami minimális fedezéket is biztosít.
  • Javították egyes Portal fegyverek hibáját, amelyek túl nagy szórást okoztak, ha rögtön futás után vették vállba az adott fegyvert a játékosok.
  • Láthatóvá tették az ellenfelek életerejét: a járművekét 200 méteren belül, a gyalogos egységekét pedig 50 méteren belül.
  • A botok mostantól gyakrabban élesztik újra a csapattársaikat.
  • Javítottak egy hibát, ami miatt olykor nem működött a rakétaelhárító és a robbanótöltet újra irányba állt az eredeti célpontjára.
  • Javítottak egy hibát, ami miatt a járművek tovább gurultak hátrafelé a billentyűzet (vagy joystick) elengedése után is.
  • Javítottak a vizuális megjelenítésen, amikor egy ellenséges célpontot lőnek a játékosok. Hozzátették azonban, hogy további beavatkozás szükséges.
  • Csökkentették az NTW-50 járművek elleni hatékonyságát.
  • Megjelent egy UI változtatás, mostantól 50 méteres körzetben látszódnak a medic játékosok.
  • Ezzel együtt a pingelés is megérkezett, mostantól a játékosok jelezhetik egymásnak, ha úton vannak a másikért, hogy újraélesszék.

A teljes lista, több mint 100 hibajavítással az EA hivatalos oldalán elérhető. Jó látni, hogy a fejlesztők hallgatnak a játékosok visszajelzéseire és mind a három játékmódot foltozgatják a kritikák hatására. Hosszú még az út és nem túl biztató, hogy a Farming Simulator is népszerűbb, mint a Battlefield, de legalább látszik az igyekezet.

Beszélgetnél velünk erről a hírről?

Lennél a GS közösség tagja? Gyere a GS Party/Chat Facebook csoportba, dobj fel témákat, dumálj régi és új GS írókkal, olvasókkal!

Hirdetés
Hirdetés
0 mp. múlva automatikusan bezár Tovább az oldalra »

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Ne maradj le a legfontosabb hírekről! Engedélyezd az értesítéseket, cserébe elsőként tudod meg, ha bejelentik a Half-Life 3-at! (Nem spamelünk, becsszó!)