Rengeteget profitált a Baldur's Gate 3 a korai hozzáférésben töltött évekből, a felhasználói visszajelzéseknek hála csiszoltabb, jobban kidolgozott teljes verziót tudtak letenni az asztalra. Ám még ez sem volt hiba nélkül való, amit világosan jelzett, hogy a Larian az első nagy tapasz beharangozásakor legalább ezer kigyomlálandó bugot említett.
Így hát az elmúlt hetekben a srácok amellett, hogy vettek egy jól megérdemelt fürdőt a rivaldafényben, fáradhatatlanul dolgoztak, hogy minél hamarabb élesedhessen a tapasz. Ez néhány órája meg is történt.
Többek között arra a problémára nyújt megoldást a Patch 1, hogy egyes játékosoknál hiányzott a Shadowhearttal folytatott viszony lezárása, vagy hogy a magasságbeli különbség gondot okozott, amikor a játékos alacsonyabb termetű karaktere megpróbált csókot lopni fölé tornyosuló partnerétől, például a tűzrőlpattant Karlachtól. Tökéletlen animációktól az adott szituációhoz nem passzoló szövegeken át egészen a küldetéseket szabotáló bugokig terjed a lista, amely a Larian posztja szerint olyan hosszú, hogy a Steam karakterlimitje miatt nem is tudtak minden javítást felsorolni. Ha át akarjátok böngészni, keressétek fel a Baldur's Gate 3 oldalát, de úgy vigyázzatok, hogy spoileres.
Készül már egyébként a második tapasz is, amely egyebek mellett a játék teljesítményét fogja némileg gatyába rázni, kis szerencsével még a PlayStation 5-ös verzió előtt. Később aztán, valamikor az év vége előtt Xbox Series X-en és Series S-en is belekóstolhatnak a játékosok a kalandba, igaz, a Microsoft gyengébbik konzolján kénytelenek lesznek nélkülözni az osztott képernyős módot.