Óriási lendületben van a lengyel játékipar, gombamód szaporodnak a CD Projekt RED, a Techland, a People Can Fly, a CI Games, a Bloober Team, az 11 bit studios és a többi cég veterán, saját útjukat járni kívánó fejlesztőiből verbuválódott stúdiók. Ilyen a 2020-ban, Boroszlóban (Wrocław) létrehozott Critical Hit Games is, melynek munkatársai AAA kategóriás címeken csiszolták tudásukat, mielőtt belefogtak volna egy roppant ígéretes projektbe.
Az első játékuk a Nobody Wants to Die címet viseli, és a csapat tervei szerint még az év vége előtt megjelenik PC-re, valamint jelenlegi generációs konzolokra, azaz PlayStation 5-re és Xbox Series X|S-re. Kiadót is találtak már a projekt számára az Embracer Grouphoz tartozó Plaion (korábban Koch Media) képében.
A Nobody Wants to Die cselekményének 2329 disztópikus New Yorkja ad otthont, a központi karaktere pedig James Karra, az általunk irányított nyomozó. Karrát kevéssel egy halálközeli élményt követően azzal bízza meg a főnöke, hogy vadássza le a város krémjét rettegésben tartó sorozatgyilkost. Az elit félelme nem alaptalan, mivel még az időközben a technológiai fejlesztések révén elérhetővé vált halhatatlanság (az eljárást megfizetni tudó emberek tudatát adattárolóban őrzik, és azt ültetik át egyik testből a másikba) sem nyújt számukra védelmet.
Karra a nyomozása során a fiatal rendőrségi összekötő, Sara Kai segítségén túl elsősorban az idő manipulációjára alkalmas beültetésére támaszkodhat. Az utóbbival rekonstruálhatja a gyilkosságokhoz vezető eseményeket, így jutva további nyomokhoz és bizonyítékokhoz, amelyek egyre közelebb és közelebb viszik az ügy mögött rejtőző szörnyű igazsághoz.