Bár jelenleg mindenki az új The Witcher játékkal van elfoglalva a CD Projekt RED kapcsán, azért nem szabad megfeledkezni róla, hogy a csapat továbbra is elszántan dolgozik rajta, hogy előző játékuk, a Cyberpunk 2077 minél jobb legyen. Noha a Cyberpunk 2077 még mindig nem az, amit korábban ígértek, de az eddigi frissítéseknek - élen az 1.5-ös javítással - köszönhetően messze jobb, mint amilyen egy éve volt, és azóta már a világát is jobban megismerhettük.
Most megérkezett a következő, 1.52-es update, amely nem olyan masszív, mint a már említett patch, viszont tovább gyomlálja azokat a problémákat, amik még mindig fennállnak a játékban, vagy éppen előjöttek a legutóbbi csiszolás óta. Legfőképpen a hiányzó loot, a nem megfelelő animációk és a teleportáló autók területén történt javulás, de megoldódnak egyes konzol-specifikus hiányosságok is (mint a PS4-ről PS5-re importált mentés sérülése, az Xbox Series X|S kontroller lekapcsolása miatti bug vagy a nedves utak tükröződésének mértéke a PlayStation 5-ös változatban).
Természetesen számos küldetésből is kiirtották a bogarakat (mint az Automatic Love, az Epistrophy, a Life During Wartime és a Path of Glory), de a javítások hosszú listájától megkímélünk titeket, azt a hivatalos bejegyzésben böngészhetitek át.
Lennél a GS közösség tagja? Gyere a GS Party/Chat Facebook csoportba, dobj fel témákat, dumálj régi és új GS írókkal, olvasókkal!
Ha ennyi javítás már elég ahhoz, hogy nekivágjatok a Cyberpunk 2077-nek, akkor a GOG tavaszi vásárában fél áron behúzhatjátok (a The Witcher 3: Wild Hunt GOTY-t pedig 80 százalékos kedvezménnyel, de az már úgyis megvan mindenkinek, nemde?).